lördag 10 januari 2015

Året är väl fortfarande relativt nytt...

Det kanske har gått så pass långt in på året att det passar bättre att säga "god fortsättning" men jag tycker att året fortfarande är relativt nytt så jag slänger in ytterligare ett "nyårs-kort".

I år släpade jag inte med mig systemkameran när jag skulle ut och kolla på nyårsfyrverkerier. Tyckte att det var mycket väsen för lite - hotellets fyrverkerier som jag brukar titta på har blivit mindre och mindre för varje år. Så jag tänkte att jag nöjer mig med att ta några bilder med min lilla kompakt-kamera utan stativ. Jag fick förstås ångra mig - det var ett riktigt bra fyrverkeri, bättre än på flera år.

Nåja, gjort är gjort. Jag fick ju se ett fint fyrverkeri i alla fall.

Här kommer en av bilderna från när klockan just slagit tolv. Det råkade bara bli en raket på just den den här bilden men de sköt på riktigt bra med raketer. Med systemkamera och rätt inställningar skulle det kunnat bli riktigt bra bilder... om man haft tur.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar