söndag 16 oktober 2016

Norrsken

Följde med min lillebror ut och tittade på norrsken häromkvällen. Jag har inte hunnit titta igenom bilderna ordentligt än men som vanligt ser jag att det blev ingen som blev 100 % bra. Jag skulle faktiskt vara nöjd med en 80 % men jag gissar att jag får ta många bilder innan jag hittar en sån.

Dessutom var det tredje gången jag använde mitt "nya" stativ och alla tre gångerna har varit i beckmörker utomhus. Antalet svordomar gick nog inte att räkna.

Får träna lite mer på norrskensbilder och dessutom försöka bli lite mer bekant med mitt stativ.

Här är i alla fall en av bilderna - lite beskuren. Jag ska försöka titta igenom mina bilder och kanske lägga ut någon fler men nu ska jag gå ut i friska luften istället för att sitta här och stirra in i datorskärmen. :-)

Som vanligt - klicka på bilden om du vill se den lite större.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar